Rekar, Aleksandra


Telefon:

+386 40 663 004

Naslov:

Ulica Bratov Učakar 22, 1000 Ljubljana

E-pošta:

aleksandra.rekar@gmail.com

Izvirni jezik:

angleščina, bosanščina, hrvaščina, srbščina

Ciljni jezik:

slovenščina

Področja prevajanja:

leposlovje, družboslovje, poljudnoznanstvena besedila

Spletna stran:

Biografija:

Po končani Gimnaziji v Kranju je diplomirala iz primerjalne književnosti in sociologije kulture. Po opravljenem študiju se je začela ukvarjati s prevajanjem in z gledališko dramaturgijo. Sodeluje s številnimi založbami, strokovnimi revijami in gledališči. Prevedla je več leposlovnih in dramskih del ter številna humanistična in družboslovna dela, predvsem s področja sodobnih scenskih umetnosti in sociologije. Leta 2020 je za prevod romana Rodbina Miljenka Jergovića prejela Sovretovo nagrado.

Nagrade, priznanja:

Sovretova nagrada, 2020

Študijska in rezidenčna bivanja:

Bibliografija:

LEPOSLOVJE


1. Miljenko Jergović: Rodbina, Sanje, Ljubljana, 2020
2. Hajrudin Ramadan: Zgodbe dežja, Sanje, Ljubljana, 2017, 2018
3. Miljenko Jergović: Psi na jezeru, 2016, 2017
4. Vojislav Pejović: Ameriški sfumato, Sanje, Ljubljana, 2015, 2016
5. Miljenko Jergović: Levijeva tkalnica svile, Sanje, Ljubljana, 2015, 2015
6. Miljenko Jergović: Oče, Sanje, 2014, 2014
7. Ivančica Đerić: Nesreča in resnične potrebe, Sanje, Ljubljana, 2014, 2014
8. Miljenko Jergović: Pleše v somraku, Sanje, Ljubljana 2012, 2014
9. Gerard Donovan: Julius Winsome, Sanje, Ljubljana, 2012, 2014
10. T. C. Boyle: Ženske, Modrijan, Ljubljana, 2011
11. Apostolos Doxiadis: Stric Petros in Goldbachova domneva, Založba Modrijan, Ljubljana, 2009
12. Miljenko Jergović: Zgodovinska čitanka 1, Založba Sanje, Ljubljana, 2009, 2014
13. Miljenko Jergović: Zgodovinska čitanka 2, Založba Sanje, Ljubljana, 2009, 2014
14. Peter Greenaway: Zlato, Založba Sanje, Ljubljana 2007
15. Scott Westerfeld: Lovci na kul, Mladinska knjiga, Ljubljana 2007
16. Kevin Brooks: Martin Pujs, Mladinska knjiga, Ljubljana, 2006
17. Meave Binchey: Hiša na Tari, Mladinska knjiga, Ljubljana, 2002, 2003
18. Nicole Plüss: Lebdenje, Mladinska knjiga, Ljubljana 2000
19. Amanda Quick: Ljubica, Založba Mladinska knjiga, Ljubljana, 2000, 2012, 2013
20. Victor Ostrovsky: Lev iz Judeje, roman je izhajal kot podlistek časnika Republika, in sicer oktobra, no¬vembra in decembra leta 1994


POEZIJA

21. Tomaš, Marko: Želim postati terorist, Sanje, 2019
22. Miljenko Jergović: Opservatorija Varšava, večjezična antologija, Fraktura, Zagreb, 2018
23. Marko Tomaš: Zbogom, fašisti, Sanje, 2018
24. Marko Tomaš: Črni molitvenik, Sanje, 2016, 2017


DRAMSKA DELA

25. Slavoj Žižek: Trojno življenje Antigone, Prešernovo gledališče Kranj, sezona 2019/20
26. Đorđe Lebović & Aleksandar Stojanović: Nebeški odred, SLG Celje, sezona 2016/17
27. Branislav Nušić: Žalujoči ostali, Prešernovo gledališče Kranj, sezona 2015/16
28. Thomas Mann, Katarina Pejović: Čarobna gora: potovanje na mestu v treh dejanjih, SNG Drama Ljubljana, sezona 2014/15
29. Emil Hrvatin: Moške fantazije, politično nekorektna pravljica, Slovensko mladinsko gledališče, sezona 1996/1997
30. Robert McNamara: Jaz, Kiklop, Radio Slovenija, Ljubljana 2000
31. Howard Barker: Nepredvidljive posledice domoljubnega dejanja, SLG Celje in Inart center iz Ljubljane, režija Bojan Jablanovec, sezona 1994/1995. Prevod je izšel v reviji Dialogi
32. Howard Barker: Ona ve, za kaj gre, ampak …, SLG Celje in Inart center iz Ljubljane, režija Bojan Jablanovec, sezona 1994/1995. Prevod je izšel v reviji Dialogi
33. Howard Barker: Filozofski poročnik in tri vaščanke, SLG Celje in Inart center iz Ljubljane, režija Bojan Jablanovec, sezona 1994/1995. Prevod je izšel v reviji Dialogi
34. Howard Barker: Ekstaza gluhoneme, SLG Celje in Inart center iz Ljubljane, režija Bojan Jablanovec, sezona 1994/1995. Prevod je izšel v reviji Dialogi
35. Howard Barker: On že ne, SLG Celje in Inart center iz Ljubljane, režija Bojan Jablanovec, sezona 1994/1995. Prevod je izšel v reviji Dialogi
36. Howard Barker: Nepredvidljive posledice domoljubnega dejanja, SLG Celje in Inart center iz Ljubljane, režija Bojan Jablanovec, sezona 1994/1995. Prevod je izšel v reviji Dialogi


ZNANSTVENE MONOGRAFIJE

37. Erving Goffman: Azili: eseji o socialni situaciji duševnih bolnikov in drugih zaprtih varovancev, Založba /*cf, Ljubljana, 2019
38. Oksana Timofejeva: Zgodovina živali: filozofija, Maska, 2019
39. Tomislav Gotovac: Ne sprašujte, kam gremo, Muzej in galerije mesta Ljubljana, Ljubljana, 2018
40. Andrew Hewitt, Družbena koreografija: postsodobne intervencije, Maska, Ljubljana, 2017
41. Barbara Orel (ur.), Uprizoritvene umetnosti, migracije, politika: slovensko gledališče kot sooblikovalec medkulturnih izmenjav, AGRFT, Ljubljana, Aristej, Maribor, 2017
42. Chantal Mouffe: Agonistika: misliti svet politično, Zbirka Transformacije, Založba Maska, Ljubljana, 2016
43. Claire Bishop: Umetni pekli. Participatorna umetnost in politika gledalstva, Zbirka Transformacije, Založba Maska, Ljubljana, 2013
44. Bojana Kunst: Umetnik na delu: bližina umetnosti in kapitalizma, Zbirka Transformacije, Maska, Ljubljana, 2012
45. Miško Šuvaković: Filozofija telesa: Med telesom in subjektom – naivna fenomenologija, Maska, Ljubljana, 2011
46. Marin Blažević: NE, Maska, Ljubljana 2010
47. André Lepecki: Izčrpavajoči ples, Knjižnica Mestnega gledališča ljubljanskega, Ljubljana 2009
48. McKenzie Wark: Hekerski manifest, Založba Maska, Ljubljana 2008
49. Philip Auslander: V živo − uprizarjanje v mediatizirani kulturi, Knjižnica Mestnega gledališča ljubljanskega, Ljubljana 2007
50. Ariel Dorfman & Armando Mattelart: Kako brati Jaka Racmana, Založba Maska, Ljubljana 2007
51. Mark Franko: Plesati modernizem, uprizarjati politiko, Zavod En-Knap, Ljubljana 2006
52. Katrien Jacobs: Slovenija – mistificiraj telo, povzdigni duha, Založba Maska, Ljubljana 2005
53. Naomi Klein: No Logo, Založba Maska, Ljubljana 2004, 2005
54. Marina Gržinić: Estetika kibersveta in učinki derealizacije, Založba ZRC, ZRC SAZU, 2003.
55. Alexei Monroe: Pluralni monolit. Laibach in NSK, Založba Maska, Ljubljana 2003
56. Amelia Jones: Body art: uprizarjanje subjekta, ŠOU in Založba Maska – knjižni zbirki Koda in Transformacije, Ljubljana 2002
57. Teorije sodobnega plesa (Trisha Brown, Roger Copeland, Patricia Baudoin in Heidi Gilpin, Randy Martin, Steven De Belder, Johannes Birringer), zbornik, ur. Emil Hrvatin, Založba Maska, Ljubljana 2001
58. Zadnja futuristična predstava, zbornik, ur. Marina Gržinić Mauhler, Založba Maska, Ljubljana 2001
59. Telo, ujeto v drobovje računalnika, zbornik, ur. Marina Gržinić, Založba Maska in MKC Maribor 2000


STROKOVNE MONOGRAFIJE

60. Wayne W. Dyer: Vse, kar želite svojemu otroku, Založba Ganeš, Kranj, 2013
61. Eknath Easwaran: Vzemite si čas, DZS, Ljubljana 2000
62. Oxfordova enciklopedija umetnosti, ur. Aleš Pogačnik, DZS, 1999
63. Norman Vincent Peale: Pozitivna načela življenja, DZS, Ljubljana 1999
64. Teresa Fisher: Provansa in Azurna obala, DZS, Ljubljana 1998
65. Hrana za dušo, ur. Jack Kornfield in Christina Feldman, DZS, Ljubljana 1998
66. Emil Hrvatin (ur.): Moške fantazije, Slovensko mladinsko gledališče, 1997
67. Norman Vincent Peale: Živeti vse življenje, DZS, Ljubljana 1997
68. Tom Peacock: Benetke, DZS, Ljubljana 1997
69. Robin Norwood: Zakaj jaz? Zakaj to? Zakaj zdaj?, DZS, Ljubljana 1997
70. Ohranjeni zakladi človeštva, ur. Aleš Pogačnik, DZS, Ljubljana 1997
71. Cambridgeov podatkovnik, ur. Aleš Pogačnik, DZS, Ljubljana 1995; popravljena izdaja, Ljubljana 1999
72. Jean Ann Stevens: Zbogom, sramežljivost, DZS, Ljubljana 1997
73. David Wickers in Charlotte Atkins: New York, DZS, Ljubljana 1997


KRAJŠA LEPOSLOVNA DELA

74. Miljenko Jergović: Hiše, ki hodijo in dihajo, Hiše, 2013
75. Boris Vuksanović: Maja djevuška Sonja, Literatura, št. 8, Ljubljana 1990
76. Jasmina Tešanović: Dnevniki, Literatura, št. 8, Ljubljana 1990
77. Goran Petrović: Mala šola risanja, Literatura, št. 8, Ljubljana 1990
78. Snežana Bukal: Varuh hiše, Literatura, št. 8, Ljubljana 1990
79. Mihailo Bodiroga: Mahagonija, Literatura, št. 8, Ljubljana 1990
80. Ljubica Arsić: Ljubosumnost in smrt, stara ruska skazka, Literatura, št. 8, Ljubljana 1990


ZNANSTVENE RAZPRAVE

81. Nadežda Elezović: »Transformativni aparat«: Duchampovo Veliko steklo in Martekovi fragmenti zrcala, zbornik Vlado Martek: »Ta knjiga je boljša od idealne«, Mestna galerija, Ljubljana, 2020
82. Vlado Martek: intervju, zbornik Vlado Martek: »Ta knjiga je boljša od idealne«, Mestna Galerija, Ljubljana, 2020
83. Nikica Klobučar: Vlado Martek, zbornik Vlado Martek: »Ta knjiga je boljša od idealne«, Mestna galerija, Ljubljana, 2020
84. Ksenija Orelj: Med državo in žensko izberi žensko – po poti Martekovih zemljevidov, zbornik Vlado Martek: »Ta knjiga je boljša od idealne«, Mestna galerija, Ljubljana, 2020
85. Vesna Kirinić Papeš,  Dijana Hodalić in Zlatko Papeš: Protokol spremljanja kakovosti glasu elitnih glasbenih profesionalcev z uporabo verbtonalnega sistema, v: Katarina Podbevšek (ur.), Govor v pedagoški praksi, AGRFT, Ljubljana, 2020.
86. Matea Hotujac Dreven: Vpliv disfunkcije senzorne integracije na razvoj multisenzorike govora, v: Katarina Podbevšek (ur.), Govor v pedagoški praksi, AGRFT, Ljubljana, 2020.
87. Selena Andrić: Pouk scenskega govora, v: Katarina Podbevšek (ur.), Govor v pedagoški praksi, AGRFT, Ljubljana, 2020.
88. Miško Šuvaković, Podrobno branje Erjavčeve kritične estetike, v: ???, Založba Maska, 2017
89. Martina Ruhsam, Vrnitev objektov, Maska, 2016
90. Tomaž Krpič, Speči gledalec v svojem telesu-domu, Maska, 2016
91. Institute for Precarious Consciousness, Mi vsi smo zelo tesnobni: šest tez o tesnobi in o tem, zakaj učinkovito preprečuje militantnost, ter ena možna strategija za njeno preseganje, Maska, 2016
92. Aline Wiame: Deleuzovo »lutkarstvo« in etika ne-človeških kompozicij, Maska, 2016
93. Stefan Apostolou Hölscher: Človek kot X – Foucault, Kant in njune dvojnosti, Maska, 2016
94. Uri Turkenrich: Kratka zgodovina Tanztheatra, Maska, 2016
95. Amit Drori, Halo World, Maska, 2016
96. Mischa Twitchin: O podobnosti med možnostjo in nemožnostjo ponavljanja v gledališču, Maska, 2016
97. Gal Kirn in Niloufar Tajeri: Doba forenzike: spomin, emancipatorna politika ali vizualna strategija?, Maska, 2016
98. Radmila Đurica: Anarhija z domišljijo, Maska, 2016
99. Ulrike Hanstein: Spoprijemanje z minljivostjo: Biti in delovati Stuarta Brisleyja in Kena McMullena, Maska, 2015
100. Domenico Quaranta: Dokumentiranje življenja, Maska, 2015
101. Anna Aizman, Dokumentiranje priseljenskega dela v moskovskem gledališču Teatr.doc, Maska, 2015
102. Marija Hlavajova, NEKDANJI ZAHOD: dokumenti, konstelacije, obeti, Maska, 2015
103. Veronika Darian, Scenarij zemljevida: odkrivanje dokumentov in performans v projektu East Art Map skupine IRWIN, Maska, 2015
104. Trine Friis Sørensen: Učinkovanje preteklosti v performansu Olofa Olssona, Maska, 2015
105. Miško Šuvaković, Težave z ekonomijo, geografijo in zgodovino, Maska, 2014
106. Floor Houwing ten Cate, Nostalgija po sedanjosti: zgodovinski čas in trije sodobni performansi, Maska, 2014
107. Vivian Sobchack: Kaj so vedeli moji prsti: kinestetični subjekt ali telesno videnje, v: Fenomenologija in film, Kinoteka, Ljubljana, 2014
108. Branko Popović: F.A.C.K. Communiqué: kako se je začelo, Maska, 2014
109. Branko Popović: What the FACK MSUS is?, Maska, 2014
110. Paula Caspão: Lepljivi zgodbici za afekt, Maska, Ljubljana, 2014
111. Isabelle Graw: V primežu trga? O relativni heteronomiji umetnosti, umetnostnega sveta in umetniške kritike, Likovne besede, 2014
112. Stefan Hölscher: Biopolitika, deleuzovstvo in usoda estetike, Maska, Ljubljana, 2013
113. Kalina Stefanova: Legionarji ali postdramsko politično gledališče v latvijskem slogu gre naprej, Maska, 2013
114. Karolina Vrban Zrinski: Modalitete prozodičnega poudarjanja v odrskem govoru Katarina Podbevšek in Nina Žavbi Milojević (ur.) Govor med znanostjo in umetnostjo, Zbirka Dialogi, Založba Aristej in AGRFT, 2013
115. Jagoda Granić: Univerzalna slovnica odrskega govora, Katarina Podbevšek in Nina Žavbi Milojević (ur.) Govor med znanostjo in umetnostjo, Zbirka Dialogi, Založba Aristej in AGRFT, 2013
116. Laura Gröndahl: Kako spregovoriti z odrskimi tehnologijami, Maska, 2013
117. Stefan Hölscher: Potencialno – kaj pomeni danes?, Maska, Ljubljana, 2013
118. Gordana Varošanec-Škarić: Recepcija glasu v zrcaljenju književnosti (modernizem in postmodernizem) ter igralskega filmskega govora, Katarina Podbevšek in Nina Žavbi Milojević (ur.) Govor med znanostjo in umetnostjo, Zbirka Dialogi, Založba Aristej in AGRFT, 2013
119. Bojana Kunst: Čas projekta, Maska, Ljubljana, 2012
120. Henrietta L. Moore: Kaj je v dogodku, Maska, Ljubljana 2012
121. Marina Gržinić: Linija brez meje? Globalni kapitalizem in rasizem, EPK, 2012
122. Roger Sansi: Metlarski dogodek: umetnost, lastnina in skupnost v Londonu leta 2011, Maska, 2012
123. Bojana Kunst: Prožna družabnost sodobnih umetniških dogodkov, Maska, Ljubljana 2012.
124. Henrietta L. Moore: Kaj je v dogodku, Maska, Ljubljana 2012
125. Yun-Cheol Kim: Medkulturni/nacionalni kritiki v bran, Dialogi, Maribor, 2011
126. Alexei Monroe: Magične komponente industrializiranega umetniškega procesa, MGLC, Ljubljana 2010
127. Ana Vujanović: Kaj pravzaprav počnemo, kadar … delamo umetnost, Maska & Amfiteater, 2010
128. Janez Janša: Od dramaturgije k dramaturškemu, Maska, Ljubljana 2010
129. Una Bauer: Omrežene javnosti in dramaturgija, Maska, Ljubljana 2010
130. Stefan Jonsson: Upodabljanje demokracije: razmišljanje o razmerju med umetnostjo in politiko, Maska, Ljubljana 2010
131. Marin Blažević: Zakaj Ne – in zakaj ne?, zbornik Via Negativa, Maska, Ljubljana 2010
132. Lawrence Grossberg: Afekt in popularno, Maska, št. 125–126, Ljubljana, 2009
133. Brian Holmes: Snemanje svetovnega laboratorija – kibernetična zgodovina v Mreži, Maska, 2009
134. Janko Ljumović: Nezadržni čar nacionalnih gledališč, Revija za teorijo scenskih umetnosti Amfiteater, št. 2, Univerza v Ljubljani, AGRFT, Ljubljana 2008
135. S. E. Wilmer: Antigona, Revija za teorijo scenskih umetnosti Amfiteater, št. 1, Univerza v Ljubljani, AGRFT, Ljubljana 2008
136. Marina Gržinić: O dramatizaciji performansa pri performerkah in plesalkah z območja nekdanje Jugoslavije, Maska, št. 100, Ljubljana 2006
137. Luk Van den Dries: O gledališkem delu Emila Hrvatina, Maska, št. 100, Ljubljana 2006
138. Šefik Šeki Tatlić: Logika fleksibilne moči, Borec, št. 630−634, Ljubljana 2006
139. Pirkko Husemann: Funkcioniranje funkcij Thomasa Lehmena, Maska, št. 94−95, Ljubljana 2005
140. Bojana Cvejić in Ana Vujanović: Odprto delo – ali ima dandanes pravico do teorije?, Maska, št. 94−95, Ljubljana 2005
141. Marina Gržinić: O repolitizaciji umetnosti skozi kontaminacijo, Filozofski vestnik, ZRC SAZU, Ljubljana 2005
142. Marina Gržinić: Okrevanje zgodovine performansa, Maska, št. 90−91, Ljubljana 2005
143. Erik M. Vogt: Vrnitev realnega v popularno kulturo in (abjektno) umetnost, Borec, št. 621−624, Ljubljana 2005
144. Inke Arns: Afirmacija in/kot odpor: o strategiji subverzivne afirmacije v zdajšnjih medijskoaktivističnih projektih (z nekaj zgledi s področja sodobnega performansa), Maska, št. 90−91, Ljubljana 2005
145. Alexei Monroe: NSK država Dublin: preobteženost s slo po neverjetnem, Maska, št. 86−87, Ljubljana 2004
146. Yvone Rainier: Kvazipregled nekaterih minimalističnih tendenc v kvantitativno minimalni plesni dejavnosti v obdobju preobilja ali analiza tria a, Maska, Ljubljana 2000
147. Patrick D. Flores: Idolatrije, Likovne besede, št. 63−64, Ljubljana 2003
148. Patrick D. Flores: Šest sodobnih indijskih umetnic: nemiri, nasilje in raznovrstne politike prakse, Likovne besede, Ljubljana 2003
149. Marina Gržinić: Čas osvetlitve, avra in telerobotika, Filozofski vestnik, ZRC SAZU, Ljubljana 2002
150. Karin Spaink: Kiborgi: onkraj dihotomij, Maska, 76−77, Ljubljana 2002
151. Sarah Franklin, Celia Lury in Jackie Stacey: Druga narava – sfere življenja, Maska, 76−77, Ljubljana 2002
152. Claudia Reiche: Projekt vidni človek – dostop do obscene podobe telesa, Maska, 76−77, Ljubljana 2002
153. Marie-Louise Angerer: Telo vrača ugriz, Maska, 76−77, Ljubljana 2002
154. Sarah Franklin: Dollyjino telo: družbeni spol, genetika in novi genski kapital, Maska, 76−77, Ljubljana 2002
155. Marina Gržinić: Prelom, Maska, 76−77, Ljubljana 2002
156. Caroline Bassett: Raztezanje pred in po, Maska, 4−5, Ljubljana 2002
157. Realno, obupano, absolutno: razprave o umetnostnih sistemih, pripovedkah moči, strategijah implozije, pogledih na razdejanja, objektih kot pošastih in aktivizmu, Maska, št. 2−3, Ljubljana 2002
158. Cynthia J. Novack: Pogled na gibanje kot kulturo, Maska, Ljubljana 2001
159. Bojana Cvejić: Ko manj postane več …, Maska, št. 1–2, Ljubljana 2001
160. Bojana Cvejić: De-moralizacija Hamleta, Maska, št. 1–2, Ljubljana 2001
161. Marina Gržinić: Ali sodobna umetnost sploh še potrebuje muzeje?, Maska, Ljubljana 2001
162. Snežana Golubović: Resnica srečanja, Maska, št. 1, Ljubljana 2000
163. Bojana Cvejić: Werwantschappen – afinitete/povezave/odnosi, Maska, št. 1, Ljubljana 2000
164. André Lepecki: Dramaturgija na pragu, Maska, št. 1, Ljubljana 2000
165. Arnd Wesemann: Pripovedovano ti ne zleze pod kožo – pač pa je pod kožo: telo, Maska, št. 7, Ljubljana 2000
166. Thomas Ostermeier: Gledališče v dobi svojega pospeševanja, Maska, št. 7, Ljubljana 2000
167. Ivan Čolović: Bordel bojevnikov, Maska, št. 7, Ljubljana 2000
168. Hadley Canrtril: Invazija z Marsa, Komunikološka hrestomatija 2, Zbirka Javnost, Univerza v Ljubljani, FDV, Ljubljana 2000
169. Miško Šuvaković: Negotovost ali point de caption. Lacanovska teoretska psihoanaliza v Sloveniji in vprašanje umetniških ter teoretskih praks med letoma 1968 in 1999, Maska, št. 5−6, Ljubljana 1999
170. Miško Šuvaković: Esej o sledeh teorije in o vpisih drame, Maska, št. 3−4, Ljubljana 1999
171. Karl Toepfer: Orgijski salon, v: Moške fantazije, ur. Emil Hrvatin, Slovensko mladinsko gledališče, 1996/97
172. Camilla Paglia: Spolnost in nasilje ali narava in umetnost, v: Moške fantazije, ur. Emil Hrvatin, Slovensko mladinsko gledališče, 1996/97
173. Sylvére Lotringer: Overexposed, v: Moške fantazije, ur. Emil Hrvatin, Slovensko mladinsko gledališče, 1996/97
174. Roger Copeland: Objektivni temperament: postmoderni ples in vnovično odkritje baleta, Maska, št. 1−2, Ljubljana 1994
175. Luigi Pirandello: Gledališče in književnost, SLG Celje, sezona 1993/94
176. Dušan Pirjevec: Revolucija in njena dramaturgija, v: Dušan Pirjevec: Filozofija in umetnost in drugi spisi, Založba Aleph, Ljubljana 1991
177. Vladimir Stojsavljević: Krst pod Triglavom, Maska, št. 1, Ljubljana 1991
178. Stuart Rosenthal: Tod Browning, Problemi/Eseji, št. 11−12, letnik XXVII
179. Leonida Kovač: Vesna Pokas: proces/to delo nima imena, Likovne besede, št. 21−22, Ljubljana 1992
180. Damir Foretić: Prekrščevanje slovenskega gledališča, Maska, št. 1, Ljubljana 1991
181. Emile Jacques Dalcroze: Ritem in gesta v glasbeni drami in kritiki, Maska, št. 2, Ljubljana 1992


STROKOVNA BESEDILA

182. Zorana Baković: Daj, no, Martin, Outsider, 2017
183. Vera Majstorović: Splavarjenje po Beogradu, Outsider, 2017
184. Katalog 32. grafičnega festivala Ljubljana, MGLC, 2017
185. Igor Vuk Torbica: Preiskovanje resnice?, PG Kranj, sezona 2016/17
186. Katarina Pejović: Poročilo iz preddverja prostora, v katerem nič več ne bo moglo biti smešno, Prešernovo gledališče Kranj, sezona 2016/17
187. Mirjana Miočinović: Dogaja se vedno in povsod, gledališki list k predstavi Žalujoči ostali, Prešernovo gledališče Kranj, sezona 2016/17
188. Igor Burić: Pogled na dve strani, Maska, 2016
189. Igor Burić: Switch ON, switch OFF ali preseganje meja, Maska, 2016
190. Zorana Baković: Agregatno stanje našega časa, Outsider, 2016
191. Marijana Petrović: 8. bienale slovenskega lutkarstva, Maska, 2016
192. Zorana Baković: Popolnoma enaki – ali popolnoma različni?, Outsider, 2016
193. Zorana Baković: Če naj dejansko razumemo resničnost, potrebujemo bujno fantazijo, Outsider, 2015
194. Zorana Baković: Življenje, merjeno s peto hitrostjo, Outsider, 2015
195. Zorana Baković: Moja mobilnost, Outsider, 2015
196. Zorana Baković: Avtsajder, Hiše, 2015
197. Nataša Gvozdenović, Gledališče kot vhod in izhod, Maska, 2014
198. Gringo v Mehiki, Air Beletrina, 2014
199. Skupni temelji, AirBeletrina, 2014
200. MGLC: Katalog 30. grafičnega bienala Ljubljana, MGLC, Ljubljana, 2013
201. Hugh Hefner: Seksualna revolucija, Playboy, september 2012
202. Una Bauer: Kar naprej, Maska, 2012
203. Slavoj Žižek: Sosedovo življenje, Playboy, junij 2012
204. Katarina Pejović: Pionirstvo kot življenjski slog: intervju z Dunjo Blažević, BIFC-HUB magazin, 2011
205. Bonnie Marranca: Čehovov glas, Prešernovo gledališče Kranj, sezona 2011/2012
206. Ivica Buljan: Atenina falična glava, Mestno gledališče ljubljansko, sezona 2011/2012
207. Aleks Sierz: Privilegirana razdalja med smrtjo in razkosanostjo, Prešernovo gledališče Kranj, sezona 2010/2011
208. Tim Albery in Katie Mitchell, Kako jemati njeno življenje, Prešernovo gledališče Kranj, sezona 2010/2011
209. Jeroen Peeters: Heterogene dramaturgije, Maska, 2010.
210. Martina Ruhsam: Ni očitno, vendar se dogaja ves čas, Maska & Amfiteater, 2010
211. Intervju z Oliverjem Frljićem, Maska, 2010
212. Zgodnji kritiški sprejem Steklene menažerije, Prešernovo gledališče Kranj, sezona 2009/2010.
213. Metode Tennesseeja Williamsa pri ustvarjanju dramskih del, Prešernovo gledališče Kranj, sezona 2009/2010.
214. Slavoj Žižek: Boj se bližnjega, Playboy, 10/2009, Ljubljana 2009
215. Boris Liješević: Dramaturgova beseda, Prešernovo gledališče Kranj, sezona 2008/2009)
216. Gunnar Ollén: Gospodična Julija, Prešernovo gledališče Kranj, sezona 2008/2009
217. Monika Läänesaar: Sodobna estonska dramatika, Prešernovo gledališče Kranj, sezona 2008/2009
218. J. William Miller: Henrik Ibsen, Prešernovo gledališče Kranj, sezona 2008/2009
219. Dieter Lesage: Portret umetnika kot delavca, Maska, št. 94−95, Ljubljana 2005
220. Goran Sergej Pristaš: Čemu se produciramo, promoviramo, distribuiramo in razlagamo? Čemu smo »tudi« vsepovsod?, Maska, št. 90−91, Ljubljana 2005
221. Tom Mustrop: Roland Schimmelpfenig, Prešernovo gledališče Kranj, sezona 2003/2004
222. Harold Pinter: Pisanje za gledališče, Prešernovo gledališče Kranj, sezona 2002/2003
223. Marina Gržinić: Živadinov – Hrvatin, Maska, Ljubljana 2002
224. Marina Gržinić: Med spoloma – Stranger Than Angel, razstavni katalog Cankarjevega doma, Ljubljana 2002
225. Snežana Golubović: To ni kritika, Maska, št. 1, Ljubljana 2001
226. Intervju s Petrom Greenawayem, Maska, št. 1, Ljubljana 2001
227. Lolita – intervju s Paulo Vogel, Prešernovo gledališče Kranj, sezona 2000/2001
228. Clara van den Broek: Wim Vandekeybus, Maska, št. 3, Ljubljana 2000
229. Marina Gržinić: Biomehanika Noordung, Maska, št. 7, Ljubljana 2000
230. Marina Gržinić: Ideologija (umetnosti) in njeno fantazmatsko ozadje, Filozofski vestnik, 2010
231. Intervju z Marino Abramović, Maska, št. 7, Ljubljana 2000
232. Stephen Orgel: Mnogopomenski vihar, SNG Drama v Ljubljani, sezona 1999/2000
233. Jonathan Bate: Shakespearov genij, SNG Drama v Ljubljani, sezona 1999/2000
234. Intervju: Critical art ensemble, Maska, št. 3−4, Ljubljana 1999
235. Intervju: Marcel-li Antunez Roca, Maska, št. 3−4, Ljubljana 1999
236. Brechtovska postmoderna, gledališki list SLG Celje k predstavi Bertolda Brechta Malomeščanska svatba, sezona 1994/1995
237. George Savona: Posledice, SLG Celje, sezona 1993/1994
238. Ivica Prlender: Celjski med zgodovino in umetnostjo, SLG Celje, sezona 1993/94
239. Svetlana Slapšak: Jugoslavistika − predmet, ki izumira, Republika, 27. april 1993
240. Marina Sbisů: O teoriji govora in analizi diskurza, Republika, 12. maj 1993
241. Ivica Buljan: Umetnost se rojeva iz kaosa, Republika, 2. februar 1993
242. Michael Benson: Globalni rock levičarske kitare, Republika, 7. april 1993
243. Michael Benson: Gary Hodes, brezplačno, Republika, 20. april 1993
244. Ivica Buljan: Oblikovanje – kokoška za Edo Čufer, Republika, 11. februar 1993
245. Bruno Verbergt: Never Say It’s Impossible!, Republika, 9. januar 1993
246. Gil Mendo: Poskus utrditve gibanja, Maska, št. 2, Ljubljana 1992
247. Mira Otašević: Kraljevsko dete, Maska, št. 1, Ljubljana 1991
248. Dejan Kršić: Krst pod Triglavom, Maska, št. 1, Ljubljana 1991
249. Cis Bierinckx: Izrezi iz mojih spominov ali kako sem prišel v stik s Plesnim teatrom Ljubljana in ga vzljubil, Maska, št. 2, Ljubljana 1992
250. Leonida Kovač: K razstavi slik Nine Horvat, Likovne besede, št. 21−22, Ljubljana 1992